söndag 2 november 2014

det känns så jävla mycket DET GÖR SÅ ONT men det känns inte riktigt på riktigt

saker jag minns och vill fortsätta minnas så därför måste jag skriva det här för jag vill aldrig aldrig aldrig glömma:
* du hatade persilja.
* snusmumriktatueringen på din underarm.
* på väg ut på krogen, jag letar efter mitt snusdosa utan att hitta den. fick sms:
* förra nyårsafton när du kysste mig vid tolvslaget, du kysste mig i hela ansiktet så att mina plastdiamanter i pannan lossnade och fastnade på din läpp (sista gången vi sågs).
* midsommar 2011 i växthuset.
* du snusade kronan vit och det var alltid snusfläckar på kuddarna när du sovit.
* malmöfestivalen 2010, andra gången jag träffade dig.
* siestafestivalen 2010, första gången jag träffade dig, du höll i en krukväxt.
* NHL, Hoola Bandoola Band och Cat Stevens.

Inga kommentarer: