måndag 18 augusti 2008

so long ago, was it just a dream?

john lennon - dream #9

nyckelord: fotografi, adoption, barndom, uppväxt, dövhet


återkommer !
----------------------------------------------------------

hur vet man ifall något verkligen har existerat eller ifall det bara var en dröm? duvet när man vaknar från en dröm som var otroligt verklig och är helt övertygad att det verkligen har hänt? så känns det. flyktigheten lurar mig ifrån verkligheten och tiden blir lurig.


idag kom en kille fram till mig och sa "hello, my name is Fred. here is my number, call me sometime and i might take you out for dinner" och gav mig ett visitkort med ett nummer på. malmö är fullt med spännande och konsigt folk. indeed.

(p.s hur vet man ifall något man har gjort är fel? när jag var liten snodde jag en plastanka från mig dagmamma. var det fel?)





Destination Jamaica vs. Scotland !

Inga kommentarer: