torsdag 7 augusti 2008

vind i segel

soundtrack: Beirut - Nantes

nattens storm verkar ha lagt dig och det börjar lätta ute nu.

biljetten är bokad, så imorgon vaknar jag runt klockan fem på morgonen. helt galet tidigt.
jag går inte ens upp så tidigt när jag ska till skolan. men jag klagar inte. med en iPodis klarar jag av det mesta. min iPod är en bra uppfinning.

inatt skulle min syster gifta sig på ett pågatåg. hon fick kalla fötter och grät inne på toan, och jag målade mina läppar med rött läppstift.

min kompis dumpade sin kille och vi rymde från skolan genom ett fönster i mitt rum. jag satt på skoltaket och smsade.
ett fönster var ombyggt till bikupa och var fylld med döda bin. äckligt, tyckte jag. vi gick inte genom det fönstret.





jag har ett styckte katt sovande på benet

hej då !

Inga kommentarer: