tisdag 28 oktober 2008

love will tear us apart again

sitter i sängen med laptopen i knäet, blött hår och läser diverse bloggar.
jag tycker om själva konceptet till bloggar; en digital dagbok där bloggaren bestämmer vilka som får läsa. videos, musik och bilder kan även synas. det är fantastiskt; i love it.
MEN det finns väldigt, väldigt många bloggar som jag inte vet ifall jag skall skratta eller gråta åt. många bloggare tror sig vara värsta "åsiktsmaskinen" och att de lever världens mest spännande hollywood liv och ska naturligtvis beskriva detalierat allt som hände mellan hemmet och busshållplatsen, bussresan och deras spännande jobb på ett sjaskigt lager. mm, precis vad jag vill läsa om.
populärt är det också att skriva om aktuella saker i samhället och försöka låta klockren á la magnus betner/arg linda skugge.

bla bla bla. jag är seg och klockan är fem över tolv. jag såg "Låt den rätte komma in" på bio idag. rekommenderas inte.
jaja.

bonne nuit.

Inga kommentarer: