onsdag 1 oktober 2008

sail on silver, girl

soundtrack: robots in disguise - bed scenes


just nu sitter jag vid en dator som balenserar osäkert på en bokhylla vilket leder till att jag måste stå upp och skriva för om jag sitter ned så vilar min haka på tangentbordet (yes that's right folks, ni läste faktiskt rätt) och det försvårar själva skrivningsprossesen lite, eh...
jag köpt en ny dator idag, så inom kort skall jag slippa gamnacke vs. felstavning p.ga haka på tangentbord.

idag dagen har varit sådär lite lagom surrealistisk. kortfattat; jag mötte (ytterst) motvilligt en naken kille i källaren i skolan (och nej, det var ingen såndär ouyeah-sexy-mama-brad-pitt-kropp. nej nej, snarare helt tvärt om; lönnfet och finnig). aaanyhow... eh. ja. okej, det var väl den enda surrealistiska händelsen idag.

jag kom också fram till följande idag:
om du failar i matte A ger samhället dig två alternativ
1. spatsera på centralen, leta pant, hosta slem och gorma resten av ditt liv.
eller
2. dö. (ja? eftersom alla hela tiden säger hur mycket svårare det hela tiden blir att läsa upp matte A på komvux och att om du inte har godkänt i ämnet kommer du förmodligen inte få jobb eller utbildning. peppt.)

känns ju bra för min del..... eh, alltså. jag vill ju varken eller. vad skall jag göra?!!


bisous~~~

/linnéa

Inga kommentarer: