tisdag 16 december 2008

orgasm-ansikte-leken

Jag fick en gång ett tips av en kompis som gick ut på att föreställa sig en persons orgasm-ansikte om du skall prata om något du känner dig, exempelvis, nervös över (ex. vid föreläsningar, framträdanden, nya möten av folk etc.)
Detta är något som oftast bara blir jävligt sjukt, och brukar fungera bra eftersom skratt är i stort sätt oundvikligt.
Jag tror nästan att detta börjar bli en storts jag-spenderar-för-mycket-tid-på-knutpunkten-och-på-att-pendla skada för mig, jag kan nämligen inte sluta gissa folks olika ansiktsuttryck.
Nu handlar det inte längre om bara orgasm-ansikten, utan nu handlar det om alla sorters ansikten. Men för enkelhetens skull, kan vi kalla det "orgasm-ansikte-leken" (och för att det låter mer spännande).

Okej, de som tycker jag borde skaffa mig en hobby, räck upp en hand.

Inga kommentarer: