tisdag 31 maj 2011

Kliar på en sårskorpa, åker lokaltrafik, får migrän.

Tänker på människor. Tänker på att alla människor är idioter. Ytliga jävla idioter. Och jag räknar verkligen inte bort mig själv då.
Men får jag höra någon säga till någon annan en gång till hur snygg/fin de är kommer jag implodera av spyor och slita av mig vänsterarmen och slå idioten i huvudet med den.
Finns det verkligen inget bättre att säga om människor än om hur snygga, söta eller fina de är? Hur värdelösa är vi inte som personer då, när det bästa någon kan säga om oss är hur fina vi ser ut att vara.
Blommar är fina. Hav, gröna trädkronor. Men alltså hörni, vi måste verkligen sluta objektifiera människor, för visst, en del är snygga men måste vi verkligen konstatera det ungefär hela hela hela tiden.
Jag hör hellre att jag är bra på något än snygg, det håller i längden. Frågar du mig uppstår snygghet i skillz.

Höjer volymen, blundar. Åker lokaltrafik.

Inga kommentarer: