fredag 28 november 2008

Bitterfittan

Ikväll är jag otroligt lättretlig, och jag vet inte ens riktigt varför. Fast jag kan spekulera omkring det om jag vill, men det gör mig nästan mer avskyvärd. Jag är inget annat än hemsk nu. Och egentligen borde jag låsas in med munkavel och tvångströja tills imorgon morgon för jag är inte hälsosam för mig själv nu, eller någon annan.
Jag tror jag har konsumerat alldeles för stor mängd koffein (vilket min kropp är inte alldeles jätte van vid). Jag blir elak när kickarna väl sätter igång.

Jag hoppas jag inte exponerar er, bästa läsare. Inte i detta inlägget, iallafall. Men jag kände bara att jag ville gnälla lite (över mig, för omväxlings skull). Dessutom, det är två dagar kvar i november, vilket ger mig två dagar till att gnälla, sucka, klaga över allt som suger. November är till för att gnälla, helt enkelt. Jag ser faktiskt ingen annan funktion november uppfyller.

(Jag tror för övrigt att detta är mitt mest bitterfittiga och värsta inlägg hittils, och då måste det fan vara illa.)

Inga kommentarer: