torsdag 27 november 2008

Min hud luktar klor, och mina muskler hänger som metmaskar på fiskekrokar runt mitt skelett. Jag är, typ, trött.
Egentligen vill jag bara vrida upp elementen, släcka alla lampor och somna i trosor och t-shirt och inte vakna förrän på måndag, då jag faktiskt måste gå upp. Men riktigt så kan jag inte göra (jag ska ju faktiskt träna imorgon också).

Se young träffade Jens Lekman över några drinkar på Freebird i Seoul idag. Hon nämnde till och med mig för honom. Känns bra; han vet att jag existerar.
Hon ska träffa honom igen på lördag, samt se hans spelning. Hrm, vadå, jag är inte avundsjuk...
Fast jag ser fram emot att se bilderna från kvällen!

Men nu tänkte jag återgå till att ligga i soffan och fånglo på elden i kaminen. Dels för att det är varmt, och del för att jag inte orkar göra så mycket annat.

Inga kommentarer: